S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. Več o tem.
Obiščite tudi trgovino

Splošni pogoji poslovanja

PREPROSTO NAROČANJE

Telefon 082 00 55 55
Pripravite si seznam izdelkov, ki jih želite naročiti, za pomoč uporabite pisno naročilnico, ki je priložena h katalogu in nas pokličite na tel. št. 082 00 55 55. Naročila sprejemamo od ponedeljka do petka med 8. in 20. uro in ob sobotah med 8. in 13. uro.

Spletna trgovina - bonprix.shop.si
Vaše naročilo pa lahko vsak dan v letu, 24 ur na dan, oddate v naši spletni trgovini. Hkrati se lahko prijavite na naše spletne novice in prejemali boste najnovejše ponudbe, ki jih ni v katalogu.
Naročilo lahko pošljete tudi neposredno na: bonprix@shop.si

Pisna in fax naročila Izpolnite pisno naročilnico in jo pošljite po pošti, poštnino smo mi poravnali za vas, ali pa nam jo pošljite po telefaksu na: 05/373-40–24. Veselimo se vašega naročila.

Pogodba je sklenjena, ko prodajalec prejme naročilo, razen če prodajalec kupca, takoj ko je mogoče obvesti, da določenega blaga ni na razpolago ali ga, takoj ko je mogoče, obvesti, da ne sprejema naročila (obstoječi dolgovi, mladoletnost, ...). Kupec lahko prekliče naročilo na način iz prvega stavka tega člena.

PLAČILO

Po povzetju
Kupnino preprosto poravnate ob dobavi izdelkov. Pri prevzemu odkupne pošiljke in plačilu kupnine Vam pošta zaračuna še poštno provizijo za prenos kupnine (1,07% od vrednosti, oziroma najmanj 1,05 EUR in največ 5,36 EUR) po njihovem veljavnem ceniku. Informativni ceniki Pošte Slovenije

S kreditno kartico Sprejemamo večino v Sloveniji razširjenih kreditnih kartic, seznam je na pisni naročilnici. Plačilo izvedemo na dan, ko paket zapusti naše skladišče in samo v višini vrednosti pošiljke. Pri pisnem naročilu nam naročilnico pošljite v zaprti kuverti, zaradi Vaše varnosti.

Glede zapadlosti plačila se šteje, da je blago dobavljeno, ko je oddano na pošto. Prodajalec ni dolžan dobaviti oz. izročiti blaga, če kupec ne poravna zapadle kupnine. Če je kupec v zamudi s plačilom, dolguje tudi zakonite obresti in stroške opominov, ki ne smejo presegati višine zamudnih obresti.

DOBAVA

Prodajalec dobavi naročeno blago v celoti ali v delnih dobavah. Rok za dobavo znaša 15 dni delovnih dni od prejema naročila, oziroma največ 3 mesece. Prodajalec blago dobavi, če je na razpolago. Če prodajalec v roku 3 mesecev blaga ne more dobaviti, je pogodba razvezana. Prodajalec ne odgovarja, če blaga ni mogel dobaviti. Prodajalec kupca, takoj ko je mogoče, obvesti o dobavi blaga, za katero ne velja 15 dnevni rok, kot tudi o tem, da je pogodba razvezana. Strošek pošiljanja blaga znaša 4,95 €, ne glede na število dobav iz enega naročila, kar ne velja, če je bilo blago vrnjeno in ponovno poslano zaradi razlogov na strani kupca. Prodajalec pošiljki priloži račun in druge dokumente (garancijski list, navodilo za uporabo, ...), če je s predpisom tako določeno, razen če je kupec listine že prejel. Dejanja ob dobavi, prevzemu blaga lahko za kupca opravi kdorkoli, ki živi na označenem naslovu.

KATALOG

V katalogu so navedeni glavni podatki o izdelkih, modeli so dodani zaradi obvestila o videzu izdelka. Barvni odtenki in videz izdelkov lahko odstopajo od dejanskega stanja izdelkov. Prodajalec na vidnem mestu označi veljavnost kataloga, označenih cen prodajalec v tem času ne spreminja. Prodajalec mora kupca najkasneje po prejemu naročila obvestiti o napaki v katalogu. Shop d.o.o. si pridržuje pravico do napak pri opisu in ceni izdelka, ki so nastale pri tisku. Kupec lahko naroči brezplačni natisnjeni katalog ali si ogleda ponudbo in oglaševanje na elektronskem naslovu bonprix.shop.si.

ODGOVORNOST PRODAJALCA

Prodajalec odgovarja za napake izdelka in za obveznosti iz garancije v skladu z zakonom. Garancijski pogoji so razvidni iz garancijskega lista, ki ga kupec prejme ob dobavi blaga. Garancija velja eno leto, šteto od izročitve blaga. Servis na podlagi uveljavljanja garancije opravlja prodajalec sam. Prodajalec ni dolžan računati s posebnimi potrebami kupca glede uporabe blaga in ne odgovarja za nastalo škodo, zaradi nemožnosti uporabe blaga. Prodajalec v svojih evidencah hrani podatke o posameznem nakupu vsakega kupca. Kupec lahko do svojih podatkov dostopa na podlagi pisne zahteve.

PRAVICE KUPCA

Kupec lahko v 14 dneh od dneva, ko je prejel blago, sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Ta rok je izjemoma daljši, če kupec ob dostavi blaga še ni prejel podatkov, za katere ZVPot (Zakon o varstvu potrošnikov Ur. L št 14/2003, čl. 43b – 43č) določa, da morajo biti kupcu obvezno izročeni na trajnem nosilcu - kupec lahko v tem primeru odstopi od pogodbe v 14 dneh od prejema obveznih podatkov, vendar najkasneje v treh mesecih od prejema blaga. Sporočilo je pravočasno, če je poštna pošiljka oddana v roku. Kupec vrne blago, nepoškodovano in v nespremenjeni količini v 30 dneh po obvestilu o odstopu, razen če kupec ni kriv, da je blago uničeno, pokvarjeno ali izgubljeno. Prodajalec najkasneje v 30 dneh po prejemu obvestila o odstopu vrne že opravljena plačila, v nasprotnem primeru dolguje posebno kazen - desetino prejetih plačil za vsakih 30 dni zamude. Strošek pošiljanja nosi kupec. Če je kupec neupravičeno vrnil blago, prodajalec poskrbi za hrambo blaga, kupec pa povrne nastale stroške. Kupec vrne blago v originalni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo- Izjave, pripombe ali ugovore, ki se tičejo oglaševanja ali pogodbe, sporoči kupec na naslov Shop d.o.o. Godovič 155, 5275 Godovič ali na telefon 082 00 55 55.

OPIS TEHNIČNIH KORAKOV, KI VODIJO DO SKLENITVE POGODBE

  1. Izdelke lahko naročite na naslednje načine:
    • Vpis kataloške številke izdelka, ki je označena v katalogu, v polje Ročni vnos naročila
      • V naslednjem koraku izberete barvo izdelka in želeno velikost
      • S pritiskom na gumb »DODAJ V KOŠARICO« izdelek položite v nakupovalno košarico
      • S tem nakup še ni končan
    • Brskanje po kategorijah in izdelkih
      • Pri želenem izdelku izberite barvo in velikost
        • Pod izdelkom se pojavi informativni status dobavljivosti izdelka
      • S pritiskom na gumb »V KOŠARICO« izdelek položite v nakupovalno košarico
      • S tem nakup še ni končan
    • Listanje virtualnih katalogov
      • Izdelke lahko povečate, si ogledate opis izdelka ali jih s klikom na kvadrat, prikličete v spletno trgovino, kjer izberete barvo in velikost
      • Pod izdelkom se pojavi informativni status dobavljivosti izdelka
      • S pritiskom na gumb »V KOŠARICO« izdelek položite v nakupovalno košarico
      • S tem nakup še ni končan
  2. V košarici lahko spreminjate število izdelkov, ki jih želite naročite, izdelke dodajate ali brišete iz košarice, izpraznite celotno košarico in seveda nadaljujete z nakupom s pritiskom na gumb »NA BLAGAJNO«. S tem nakup še ni končan.
  3. V naslednjem koraku se lahko prijavite v »Moj Profil«, kjer imate shranjene svoje podatke iz prejšnjih nakupov ali nadaljujete z nakupom brez registracije tako, da izpolnite zahtevana polja za dostavo blaga. Potrditi morate, da se strinjate s pogoji poslovanja! S pritiskom na gumb »PRIJAVA« preverimo podatke in stopite korak dalje. S tem nakup še ni končan.
  4. Na strani DOSTAVA + PLAČILO izberete na kateri naslov želite prejeti vaše naročilo. Paket lahko prejmete tudi na drugi naslov od tistega kjer živite in kamor prejemate kataloge. Nove naslove za dostavo paketov lahko dodajate v »Moj Otto«.
  5. Sedaj še izberete želen način dostave in način plačila, ki Vam najbolj ugaja in nadaljujte nakup s pritiskom na gumb »NAPREJ«. S tem nakup še ni končan.
  6. V zadnjem koraku, »POTRDITEV«, še enkrat preverite pravilnost vaših osebnih podatkov, izbranih izdelkov in načinov plačila ter dostave.
  7. Sedaj lahko vpišete tudi kakšno opombo oziroma pomemben podatek za dostavo in naročilo.
  8. S pritiskom na gumb »NAKUP« potrdite podatke in naročilo bo posredovano v naš zbirni center za naročila.
  9. HVALA ZA VAŠ NAKUP! Nakup je zaključen. V primeru, da se ta stran ne pojavi, naročilo ni bilo pravilno oddano.
  10. V primeru, da ste vpisali vaš elektronski poštni naslov, Vam bomo poslali potrdilo o naročilu po elektronski poti.
  11. Spremembe in popravke naročila ali naslova ter plačila lahko sporočite na bonprix@shop.si ali na telefonsko številko 082 00 55 55.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Shop d.o.o., Godovič 155, 5275 Godovič posluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Ur.l. št. 14/2003) in v skladu z Obligacijskim zakonikom (Ur. l. št. 83/2001) dne 27.6.2003. Kupec dovoli prodajalcu obdelavo osebnih podatkov za statistične namene in za pošiljanje reklamnih sporočil ter prodajnih katalogov.

Povezavam v e-novicah so dodane oznake, ki omogočajo spremljanje vaših odzivov na posamezne vsebine e-novic. Zbrane podatke lahko uporabimo za pripravo osebno prilagojenih vsebin e-novic ter izvajanje statističnih analiz.

AVTORSKE PRAVICE

Vse slike, logotipi, opisi izdelkov in gradivo objavljeno na spletni strani bonprix.shop.si je avtorsko zaščiteno. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje v druge medije nista dovoljena in sta protizakonita. Kopiranje, uporaba ali razmnoževanje je možno le s pisnim privoljenjem.

Vse znamke, logotipi in slike so zaščitene in so last njihovih lastnikov oz. družb. Copyright © bonprix Handelsgesellschaft mbH • Haldesdorfer Straße 61 • 22179 Hamburg. Vse pravice pridržane.

VELJAVNOST POGOJEV

Ti pogoji veljajo od dne njihovega sprejema. Splošni pogoji poslovanja so natisnjeni vidno tudi v katalogu in objavljeni na elektronskem naslovu prodajalca. bonprix.shop.si

PRITOŽBE IN SPORI

SHOP d.o.o. spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
SHOP d.o.o. se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se lahko kupec poveže s prodajalcem SHOP d.o.o. preko telefonske številke 082 00 55 55 ali preko elektronske pošte na bonprix@shop.si.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

SHOP d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmerje med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si SHOP d.o.o. po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

IZVENSODNO REŠEVANJE POTROŠNIŠKIH SPOROV

Skladno z zakonskimi normativi SHOP d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

SHOP d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.