S piškotki si pomagamo pri zagotavljanju storitev. Z uporabo naših storitev se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke. Več o tem.
Obiščite tudi trgovino
Težave s prikazom spletnih katalogov?


V zadnjih tednih so nas stranke večkrat klicale in potožile, da se jim namesto izbranega spletnega kataloga prikaže prazna publikacija. Problem se je razrešil, če je stranka v brskalniku počilstila predpomnilnik (cache), ki je vseboval stare - napačne - podatke.
Med brskanjem po internetu brskalniki določene podatke shranijo na disk, da jih ob ponovni uporabi ni potrebno znova prenašati iz strežnika. Včasih se zaradi tega zgodi, da ima brskalnik v svoji shrambi napačne kopije datotek, zato jih je potrebno izbrisati.
Kadar to velja za nastavitvene datoteke, potrebne za delovanje spletnega kataloga, se spletni katalog ne bo prikazal. Izgledal bo približno tako kot je prikazano na sliki spodaj:
virtualni katalog je prazen

Spodaj so napotki, kako odpraviti to težavo.
Le za najboljl razširjene brskalnike

internet explorerInternet Explorer 11:
Ogled in brisanje zgodovine brskanja

  1. Kliknite gumb Orodja Gumb »Orodja« , pokažite na Varnost in kliknite Izbriši zgodovino brskanja.
  2. Izberite vrste podatkov, ki jih želite odstraniti iz računalnika, in kliknite Izbriši.
  3. izbriši zgodovino brskanja


Vsebina, ki je izbrisana, ko izbrišete zgodovino brskanja


Vrste podatkov Izbrisana vsebina Več informacij

Začasne internetne datoteke in datoteke spletnega mesta

Kopije strani, slik in druga predstavnostna vsebina, ki je shranjena v vašem računalniku. Brskalnik uporablja kopije za hitrejše nalaganje vsebine, ko naslednjič obiščete ta spletna mesta.

Piškotki in podatki spletnega mesta

Informacije, ki jih mesto shrani v vaš računalnik, da si zapomni nastavitve, na primer podatki za vpis ali vaša lokacija.

Več informacij o piškotkih

Zgodovina

Seznam obiskanih mest.

Zgodovina prenosov

Seznam datotek, ki ste jih prenesli s spleta. S to možnostjo izbrišete le seznam, ne pa prenesenih datotek.

Več informacij o prenosih

Podatki obrazcev

Podatki, ki ste jih vnesli v obrazce, kot je e-poštni naslov ali naslov za dostavo.

Več informacij o obrazcih

Gesla

Gesla, ki ste jih shranili za spletna mesta

Več o shranjevanju gesel

filtriranje ActiveX

Zaščita pred sledenjem

funkcija Ne sledi

Spletna mesta, ki jih niste vključili v filtriranje ActiveX in podatki, ki jih brskalnik uporablja za zaznavanje sledenja.

Več informacij o filtriranju ActiveX

Več informacij o zaščiti pred sledenjem

Več informacij o funkciji Ne sledi

Priljubljene

Seznam mest, ki ste jih shranili kot priljubljene Ne izbrišite priljubljenih, če želite izbrisati le posamezna spletna mesta; s to možnostjo boste izbrisali vsa shranjena spletna mesta.

Več informacij o priljubljenih


chromeGoogle Chrome:
Brisanje predpomnilnika in drugih podatkov brskalnika

  1. V orodni vrstici brskalnika kliknite Chromov meni New Fx Menu .
  2. Izberite Orodja.
  3. Izberite Izbriši podatke brskanja.
  4. V pogovornem oknu, ki se prikaže, izberite potrditvena polja za podatke, ki jih želite izbrisati.
  5. V meniju na vrhu izberite količino podatkov, ki jih želite izbrisati. Če želite izbrisati vse, izberite vse od začetka.
  6. Kliknite Izbriši podatke brskanj
  7. Clear history SL 1

firefoxMozila Firefox:
Kako počistim svojo zgodovino?

  1. Kliknite menijski gumb New Fx Menu , izberite Zgodovina in nato Počisti nedavno zgodovino ....
  2. Izberite, koliko zgodovine želite počistiti:
    • Kliknite spustni meni poleg Časovni obseg brisanja in izberite, koliko zgodovine želite počistiti. (vse)
    Clear history SL 1
    • Nato kliknite na puščico poleg Podrobnosti in izberite, kaj vse želite zbrisati. (predpomnilnik)

Vaše možnosti so opisane v zgornjem razdelku Katere podatke se hrani v zgodovini?

  1. Clear history SL 2
  2. Ob koncu kliknite na gumb Počisti zdaj. Okno se zapre in Firefox bo zbrisal postavke, ki ste jih izbrali.